A través del web del https://comerciocastellon.es podràs accedir als diferents comerços que tenen habilitada la venda online, consultar els seus catàlegs de productes i preus, i afegir els productes al teu carret. Podràs comprar productes dels diferents comerços i rebre-ho a domicili en un únic enviament.
Podràs consultar els catàlegs de productes dels diferents comerços i afegir-los al teu carret sense estar registrat, però per a fer una compra necessitarem que et registris. No et preocupis, només et demanarem aquella informació necessària per a gestionar la teva comanda. A més, en registrar-te podràs emmagatzemar direccions, targetes de crèdit i accedir al teu historial de comandes.
Per a les teves compres online podràs triar l'opció de recollida en botiga (tu mateix t'acostaràs al comerç a recollir els productes), recollida a taquilla (tu mateix aniràs a la taquilla escollida) o lliurament a domicili. El que et sigui més còmode!
El lliurament a domicili només s'efectuarà en comandes superiors a 25€.
Podràs accedir al web per a comprar les 24 hores dels 365 dies de l'any.
L'horari per als lliuraments és:
De dilluns a divendres de 18h a 20h; dissabtes de 13h a 15h
Lliurem als següents codis postals:
Pots triar recollida en botiga o recollida a taquilla (gratuïta) o lliurament a domicili.
En aquesta última, el preu (IVA inclòs) son, segons franges de compra, els següents:
Comandes superiors a 99€: Enviament gratuït
Comandes de 25€ - 98,99€: 3,63€
Comandes inferiors a 99€ i amb CP fora de Castelló fins a 10km: 4,84€
Pot ser que vegis un càrrec de 1€ en el teu compte bancari. Es tracta d'una pre autorització temporal per a confirmar que les dades i la targeta introduïts són correctes.
Com a la botiga confirmi l'import total de la comanda (en funció dels productes que tingui disponible, el pes i alguna altra petita variació) se't cobrarà la resta de l'import de la comanda més les despeses d'enviament.
Ens assegurem de comptar amb el millor servei de missatgeria perquè les teves comandes arribin en perfecte estat i en l'horari sol·licitat. Empreses expertes en logística amb molts anys d'experiència en el món dels lliuraments són nostres partners. Tot per a garantir-te el millor servei i garantir que els teus productes arribin en perfecte estat.
Cuidem molt bé dels teus productes ☺
Això dependrà de tu, nosaltres no demanem que se li de propina a cap dels nostres missatgers. Però si el teu creus que va ser un gran servei no et direm que no :)
Quan pagues et donem l'opció de triar l'hora, verifica que sigui una hora que estiguis. Si et vas equivocar ens pots cridar i avisarem al missatger de qualsevol canvi. També rebràs un mail amb tota la informació on pots verificar l'hora.
A més podràs deixar notes al missatger a través de l'app per a avisar de coses com “no serveix el timbre, cridar quan arribin” o contactar-nos en info@comerciocastellon.es o per whatsapp.
Quanta més informació ens donis, més fàcil arribarem a destinació.
Entra a la botiga i veuràs el llistat dels seus productes amb els seus preus perquè puguis comprar-los directament. Si tens alguna pregunta o hi ha alguna cosa que no trobes, contacta amb la botiga mitjançant l'opció de whatsapp.
Per entregar a domicili la comanda mínima és de 25€.
Per recollir al comerç o taquilles refrigerades, no hi ha mínim de comanda.
Posa't en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client a info@comerciocastellon.es o mitjançant whatsapp al més aviat possible. Pots cancel·lar una comanda fins a dues hores abans de l'hora que has triat per al lliurament. Passat aquest termini, la botiga ja té la comanda llesta, i tractant-se d'aliment fresc que pot requerir de tall i preparació, ja no podrem assumir la cancel·lació.
Les begudes alcohòliques només es podran servir a clients majors d'edat.
Si has rebut un mail de confirmació de comanda és que ja està confirmada la teva compra. Com a la botiga obri ho prepararà, si arribés a faltar algun producte que vas comprar o hi hagi un canvi de preu, la botiga es comunicarà amb tu.
Els nostres missatgers et lliuraran la teva compra segons la franja d'hora triada. Recorda revisar en historial de comandes tota la informació necessària.
Ens agradaria que ens ho comuniquessis per a evitar situacions com aquesta en el futur. D'altra banda, qualsevol devolució o queixa sobre el producte es realitzarà directament en el comerç local per part del consumidor.
Hauràs de contactar directament amb el comerç per a informar-te sobre les seves condicions i polítiques de devolució.
Ens esforcem per a complir els temps de lliurament… sabem que el teu temps és or!
No obstant això, a vegades hi ha imprevistos que escapen al nostre control. En tot cas, sempre que hi hagi algun incident te'l comunicarem mentre el resolem de la millor manera possible.
Si la teva comanda o part de la mateixa no hi és a la taquilla alhora de recollirla, si us plau posa't en contacte amb nosaltres per poder resoldre-ho de la millor manera posible.
Dins de la pàgina de cada comerç veuràs l'opció de contactar per whatsapp. Això obrirà una pàgina de whatsapp en el navegador del teu ordinador, un canal de contacte directe entre tu i el botiguer. Allà podràs explicar-li com vols que prepari la teva comanda, consultar-li dubtes… o manar-li la teva llista de la compra!
Les botigues reben tots els xats, ells els van contestant en funció del seu horari. No et preocupis, la botiga et contestarà al matí següent quan obri.
Dins del menú hauràs d'anar a Historial de comandes on podràs veure totes les teves compres. Veu a la botiga que vulguis valorar i envia els teus comentaris. Les botigues, els altres clients i l'equip de info@comerciocastellon.es agraïm molt saber tu opinió.
El nostre sistema de pagament a través del web és totalment segur. Per mitjà de la teva targeta de crèdit o dèbit que prèviament has donat d'alta en el teu perfil, podràs fer el pagament dels productes que vols comprar. Una vegada acceptada la teva targeta es tramitarà la comanda i els nostres missatgers el portaran a la direcció que ens has indicat.
Acceptem tot tipus de targetes de crèdit o carrego en compte ja siguin Visa, MasterCard o American Express. Els cobraments es fan en euros.
En tot moment, qualsevol recollida o tractament de dades realitzat pel Comerç a través d'aquest Marketplace compleix amb les estipulacions contingudes en el Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i en concret, amb el seu article 13, donant compliment als principis de licitud, lleialtat i transparència, a través de la següent Política de Privacitat.
Entra en el web i inicia sessió en el teu compte. Dins del teu perfil pots modificar tot el que creguis convenient. Per a qualsevol dubte, contacta amb el nostre servei d'Atenció al Client a info@comerciocastellon.es.
La teva salut és molt important per a nosaltres. No obstant això, a l'ésser la botiga la que prepara el producte no tenim control sobre els ingredients que usen.
Per a això posem a la teva disposició la possibilitat de xatejar directament amb el botiguer via whatsapp a través del web.
Et recomanem per a aquests casos contactar amb la botiga a través de whatsapp per a donar les teves especificacions.
Si et registres podràs beneficiar-te de promocions especials!
Els codis promocionals no són acumulables, això vol dir que només podràs usar un alhora.
Quan arribes a la secció de pagament, sota el total hi ha un espai que diu “introdueix el teu codi aquí”. Hauràs d'escriure el codi i donar aplicar. Se't descomptés l'import automàticament.
Una vegada aplicat, et recomanem que paris esment al total per a verificar que hagi estat aplicat correctament. Si tens qualsevol dubte de com usar-ho o si es va aplicar contacta'ns en info@comerciocastellon.es o a través del nostre canal d'atenció al client via whatsapp.
Com expliquem abans, les promocions no són acumulables. Això vol dir si estàs usant una promoció de 10€ de regal no podràs fer ús d'un que s'apliqui directament. Hauràs de triar entre quina és la que més et convé usar.
Subtotal0.00€