A través de la web del https://comerciocastellon.es/va podràs accedir als diferents comerços que tenen habilitada la venda online, consultar els seus catàlegs de productes i preus, i afegir els productes al teu carret. Podràs comprar productes dels diferents comerços i solicitar lliurament a les taquilles refrigerades.
Podràs consultar els catàlegs de productes dels diferents comerços i afegir-los al teu carret sense estar registrat, però per a fer una compra necessitarem que et registris. No et preocupis, només et demanarem aquella informació necessària per a gestionar la teva comanda. A més, en registrar-te podràs emmagatzemar direccions, targetes de crèdit i accedir al teu historial de comandes.
Actualment, per a les teves compres online, podràs triar l'opció de recollida en botiga (tu mateix t'acostaràs al comerç a recollir els productes) o lliurament a taquilla refrigerada. El que et sigui més còmode!
Podràs accedir a la web per a comprar les 24 hores dels 365 dies de l'any. L'horari per als lliuraments a taquilla és:
Dilluns a divendres de 14h del dia escollit a 9h del dia següent.
Pots triar recollida en botiga (gratuïta) o lliurament a taquilla. Ambdós tipus de lliurament són gratuïts.
Quan pagues et donem l'opció de triar dia, verifica que sigui un dia en el que puguis anar a recollir. Si t’has equivocat ens pots avisar i contactarem al mercat per qualsevol canvi. També rebràs un mail amb tota la informació on pots verificar dia i horari de recollida.
Entra a la botiga i veuràs el llistat dels seus productes amb els seus preus perquè puguis comprar-los directament. Si tens alguna pregunta o hi ha alguna cosa que no trobes, contacta amb la botiga mitjançant l'opció de whatsapp.
No hi ha comanda mínima. Però recorda que pots afegir tants productes de diferents comerços com vulguis… així que aprofita i fes la teva compra setmanal.
Posa't en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client a info@comerciocastellon.es o mitjançant whatsapp al més aviat possible. Pots cancel·lar una comanda fins a dues hores abans de l'hora que has triat per al lliurament a taquilla. Passat aquest termini, la botiga ja té la comanda llesta, i tractant-se d'aliment fresc que pot requerir de tall i preparació, ja no podrem assumir la cancel·lació.
Les begudes alcohòliques només es podran servir a clients majors d'edat.
Si has rebut un mail de confirmació de comanda és que ja està confirmada la teva compra. Tan aviat la botiga obri, ho prepararà, i si manca algun producte o hi ha canvi de preu, la botiga es comunicarà amb tu.
Recorda revisar l’historial de comandes on trobaràs tota la informació necessària.
Què ha passat? Correspon al que vas acordar amb el comerç?
Ens agradaria que ens ho comuniquessis per a evitar situacions com aquesta en el futur. D'altra banda, qualsevol devolució o queixa sobre el producte es realitzarà directament en el comerç per part del consumidor.
Hauràs de contactar directament amb el comerç per a informar-te sobre les seves condicions i polítiques de devolució.
Si la teva comanda o part de la mateixa no hi és a la taquilla alhora de recollirla, si us plau posa’t en contacte amb nosaltres per poder resoldre-ho de la millor manera posible juntament amb el mercat
Dins de la pàgina de cada comerç veuràs l'opció de contactar per whatsapp. Això obrirà una pàgina de whatsapp en el navegador del teu ordinador, un canal de contacte directe entre tu i el botiguer. Allà podràs explicar-li com vols que prepari la teva comanda, consultar-li dubtes… o enviar-li la teva llista de la compra!
Les botigues reben tots els xats, ells els van contestant en funció del seu horari. No et preocupis, la botiga et contestarà al matí següent quan obri.
Dins del menú hauràs d'anar a Historial de comandes on podràs veure totes les teves compres. Ves a la botiga que vulguis avaluar i envia els teus comentaris. Les botigues, els altres clients i l'equip de ComercioCastellon.es agraïm molt saber la teva opinió.
El nostre sistema de pagament a través de la web és totalment segur. Per mitjà de la teva targeta de crèdit o dèbit que prèviament has donat d'alta en el teu perfil, podràs fer el pagament dels productes que vols comprar. Una vegada acceptada la teva targeta es tramitarà la comanda i es gestionarà el tipus de lliurament escollit. Acceptem totes les targetes de crèdit Visa, MasterCard i American Express.
Acceptem tot tipus de targetes de crèdit o dèbit ja siguin Visa, MasterCard o American Express. Els cobraments es fan en euros.
En tot moment, qualsevol recollida o tractament de dades realitzat pel Mercat a través d'aquest Marketplace compleix amb les estipulacions contingudes en el Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i en concret, amb el seu article 13, donant compliment als principis de licitud, lleialtat i transparència, a través de la següent Política de Privacitat.
Entra en la web i inicia sessió en el teu compte. Dins del teu perfil pots modificar tot el que creguis convenient. Per a qualsevol dubte, contacta amb el nostre servei d'Atenció al Client a info@comerciocastellon.es.
La teva salut és molt important per a nosaltres. No obstant això, essent la botiga qui prepara el producte, no tenim control sobre els ingredients que fan servir.
Per a això posem a la teva disposició la possibilitat de xatejar directament amb el botiguer via whatsapp a través de la web.
Et recomanem per a aquests casos contactar amb la botiga a través de whatsapp per a donar les teves especificacions.
Si et registres podràs beneficiar-te de promocions especials!
Els codis promocionals no són acumulables, això vol dir que només podràs usar un alhora.
Quan arribes a la secció de pagament, sota el total hi ha un espai que diu “introdueix el teu codi aquí”. Hauràs d'escriure el codi i donar aplicar. Se't descomptarà l'import automàticament.
Una vegada aplicat, et recomanem que paris esment al total per a verificar que hagi estat aplicat correctament. Si tens qualsevol dubte de com fer-lo servir o si s’ha aplicat correctament, contacta'ns a info@comerciocastellon.es o a través del nostre canal d'atenció al client via whatsapp.
Com expliquem abans, les promocions no són acumulables. Això vol dir si estàs aplicant una promoció de 10€ de regal no podràs fer ús d'un altre codi. Hauràs de triar entre quina és la que més et convé aplicar.
Una vez aplicado, te recomendamos que prestes atención al total para verificar que haya sido aplicado correctamente. Si tienes cualquier duda de como usarlo o si se aplicó́ contáctanos en info@comerciocastellon.es o a través de nuestro canal de atención al cliente vía whatsapp.
Como explicamos antes, las promociones no son acumulables. Esto quiere decir si estas usando una promoción de 10€ de regalo no podrás hacer uso del primero envío gratuito. Deberás escoger entre cual es la que más te conviene usar.
Subtotal0.00€